Продаж нерухомості майна


Після того, як клієнт визначив бажаного учасника, він може вступити з ним у переговори. Ці переговори є можливістю узгодити або пояснити будь-які питання щодо ціни та якості пропонованих робіт, умов контракту та програми і можуть призвести до подальшого коригування тендерної документації та подання розглянутих тендерних пропозицій. Це останній шанс клієнту та консультаційній групі доведеться вести переговори з учасниками торгів, поки вони все ще перебувають під тиском конкуренції. Клієнт може вступити в тендерні переговори з двома найкращими учасниками торгів, щоб вибрати успішну пропозицію.

Зазвичай адміністратор контракту координує переговори з учасниками торгів, але переговори можуть проводитись на різних етапах консультантом з питань витрат, адміністратором контракту, провідним дизайнером чи архітектором, або представником замовника, таким як менеджер проекту.Більш точно можна почитати на сайті https://www.uub.com.ua/rus/otsenochnaya-deyatelnost/ekspertnaya-otsenka-nedvizhimosti-v-harkove/.

Важливо підтримувати повний аудиторський слід усього тендерного процесу. Будь-які досягнуті домовленості повинні бути ретельно складені та підписані обома сторонами, оскільки вони становитимуть частину договірної документації.

Вибірковий тендер може бути особливо доречним для спеціалізованих або складних контрактів або контрактів, де існує лише кілька відповідних фірм. Вибірковий тендер, як правило, буде швидшим, ніж відкритий тендер, і може розглядатися як менш марний, оскільки в рамках самої тендерної процедури відсутній процес попередньої кваліфікації, а запрошуються лише постачальники, які, як відомо, відповідають запропонованому контракту на підготовку тендерів. Це також може надати клієнтам більшої впевненості в тому, що їхні вимоги будуть виконані.

Однак це може виключити менших постачальників або тих, хто намагається утвердитися на новому ринку, це може зменшити потенціал для інновацій, і це може сприйматися як попередження в тендерах, оскільки фірми можуть бути виключені із затверджених списків з невідомих причин через відсутність обізнаності або через особисті переваги. … Це може змусити майбутніх постачальників постійно контактувати з клієнтами та консультантами, щоб перевірити, чи є вони у відповідному списку.

Для державних проектів або проектів, які включають елемент, що фінансується державою, можуть знадобитися рекламні контракти. Це вимога Положення про державні контракти, призначене для відкриття державних закупівель в межах Європейського Союзу та забезпечення вільного руху товарів, послуг та робіт.